Diploma in Customer Service
Przygotuj się na sukces w miejscach pracy napędzanych relacjami z klientami, takich jak restauracje, hotele, motele, kluby, puby, kawiarnie, kawiarnie, sklepy detaliczne i nie tylko. Umiejętności w zakresie relacji i pracy zespołowej, które rozwiniesz, będą stanowić podstawę sukcesu obsługi klienta w wielu różnych branżach i rolach. Dyplom w zakresie obsługi klienta może otworzyć karierę w takich dziedzinach, jak sprzedaż detaliczna, obsługa restauracji, koordynacja klienta i stanowiska do rezerwacji.
Dlaczego warto wybrać Customer Service
- Zbuduj solidne podstawy umiejętności obsługi klienta i przygotuj się do wejścia do branży hotelarskiej, turystycznej i turystycznej.
- Rozwijaj umiejętności pracy zespołowej, komunikacji i współpracy, aby zapewnić wspólny sukces w perfekcyjnej obsłudze klientów.
- Dowiedz się o bezpieczeństwie żywności i bezpiecznym serwowaniu alkoholu i przygotuj się do zdawania egzaminów, aby zdobyć uznane certyfikaty w tych obszarach, często wymagane na stanowiskach związanych z obsługą żywności i napojów w Toronto i Vancouver.
- Weź udział w programie nauka i praca w Kanadzie, aby wykorzystać swoje umiejętności w praktyce i zdobyć kanadyjskie referencje podczas stażu w dziale obsługi klienta.
Info o kursie
- Pozwolenia na pracę: Morning 32 weeks. Evening 88 weeks.
- Czas trwania programu: Morning 48 weeks (20 weeks study + up to 8 weeks scheduled breaks + 20 weeks co-op placement). Evening 88 weeks (36 weeks study + up to 16 weeks scheduled breaks + 36 weeks co-op placement).
- Długoś kursu Diploma in Customer Service: Morning 20 weeks study. Evening 36 weeks study.
- Stanowiska pracy po kursie: Food and Beverage Attendant, Front Desk Receptionist, Function Attendant, Restaurant Host/Hostess, Function Host, Server/Banquet Server.
- Kampus: Vancouver, Toronto.
- Wymagania językowe: Beginner 4 (Equivalent to TOEFL iBT 31, or IELTS 4.0) lub ukończenie co najmniej trzech pełnych lat nauki w szkole średniej lub policealnej, w której jedynym językiem wykładowym jest język angielski.
- Wymagania akademickie: dyplom ukończenia szkoły średniej lub jej odpowiednik.
- Daty: 2024 – Jan 2, Jan 29, Feb 26, Mar 25, Apr 22, Aug 12, Sept 9, Oct 7, Nov 4, Dec 2, Dec 30 (first session of 2025).
- Cena: informacje o kosztach dostępne są tutaj.
Praca podczas nauki
W Greystone College praktyki są ważną częścią ogólnego programu studiów i są wymagane do pomyślnego ich ukończenia. Dzięki naszemu szkoleniu wspierającemu, większość studentów z powodzeniem znajduje własne praktyki, ale dla tych, którzy potrzebują dodatkowej pomocy, gwarantujemy do 2 rozmów kwalifikacyjnych na stanowiska związane z obszarem studiów. Przygotowujemy studentów do samodzielnego znajdowania odpowiednich staży dzięki indywidualnemu wsparciu naszych eksperckich zespołów doradczych ds. współpracy oraz kursowi umiejętności w zakresie pośrednictwa pracy, który uczy uczniów, gdzie i jak znaleźć pracę, pisania resume oraz umiejętności przydatnych podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Co-op Education to popularne podejście do praktycznego uczenia się w kanadyjskim systemie edukacji. Programy Co-op łączą studia akademickie z pracą, aby pomóc Ci zdobyć doświadczenie w pracy i rozpocząć budowanie sieci kontaktów z pracodawcami w trakcie studiów. W Greystone College studenci Co-op i Practicum mają dostęp do naszej rozległej sieci pracodawców i niezrównane wsparcie naszego doświadczonego zespołu doradców ds. współpracy, aby pomóc Ci znaleźć odpowiednią pracę.
Byli studenci Greystone College Business znaleźli pracę w:
- Harbour Cruises
- Vancouver Lookout
- Fly Over Canada
- World Duty Free
- The Lazy Gourmet
- Fairmont Hotels
- Hotel Blue Horizon
- Marriot Hotels
- Meridian Valet
- Plaza Premium Lounge
- Fly Over Canada
- Earls Restaurant
- Shangri La Hotel
- Plaza Premium Lounge
- CN Tower
- ISX Canada
- Blue Mountain Resort
Skontaktuj się!
W przypadku pytań dotyczących wyjazdu do Kanady, prosimy o kontakt: